Höst dagar....

Är de dagar som finns kvar i min själ.....Krattat trädgård så gott det gick med armar som inget vill och händer som inte orkar, fötter som värker och en nacke som är fylld av smärta MEN...solen , himlen, trädens glöd och mina barns ansikten och de timmar vi har tillsammans får mej att orka endå....Med glädje och med en stillsamhet som när mitt inre. Varit i parken med min yngste och suttit med min stora flicka i solen och pratat om livet och dess godhet, orätt och vad som komma skall....Det är kallt  men solens gnister ger värme och dagen i sig är energi som består .....Minnen kommer fram från förr och känslor likaså men att få vara med mina barn är den största glädjen i mitt liv ;=))
Har gjort middag, städat, diskat och tagit in tvätten från torkvindan i trädgården, vikt tvätten och torkat av golven.......Allt detta fick jag ork till i min själ, att övervinna smärtan ,som kan vara olidlig emellanåt men som sitter kvar som en böld ......grrrrr ....men som sagt ;=)) idag fick jag gjort mycket ,  glädje från min familj........Det är sådana höstdagar jag kommer minnas!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag önskar Så, att Vi bodde närmare varann...

Jag känner med Dig, jag vet ju lite själv hur det är!

Love U Allways, You know :)



Varma kramar till Dig o barnen

2010-11-16 @ 06:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0