Det svåra......

Varför kan inte dagar i livet vara den enkla delen i att leva? Vart skall jag finna kraften i allt som måste tas itu med? Jag undrar också varför vissa människor tilldelas det svåra och andra det enkla.....;=(
Tårar i natten och en kamp inom mej...att inte räcka till....Att inte kunna göra det jag borde....Att inte ha tillräckligt att ge tll den som mest , just nu skulle behöva det....
Min kropp skriker NEEEJ! Min själ skriker JAG VILL!!!
Mina fingrar vill ingenting....Mina ben är tunga och fötterna känns som att gå på glas......
I min själ lär jag ärrad men endå ung....I min kropp är en sjukdom som gör min dag otroligt tung....
Fast livet endå går och dagar passerar fram ,är det min själv känsla och det onda som ger mej känslan av skam....
Jag ser dagen med ljus och älskar varje andetag, om än min kropp smärtar och jag kämpar varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0