Liten inblick.....

Jag tror på att förändra vissa saker i helhet , om man ser på hur det kan göras till fördel och att ta till vara på små egenskaper i positiv riktning....
I min värld handlar det då om min övertygelse i att förändra kost och levnads vanor....
Att det skulle förändra eller ge mitt barn en lättare tillvaro, tror jag på benhårt.
I mitt liv har jag sett hur socker, färgämnen och andra tillsatser gjort skada....Jag vet också att mjölk och vitt mjöl produkter är belastande för kroppen och omvandlas till olika ämnen i kroppen .
Men kom ihåg att detta är mina ord...Min övertygelse och mitt val i min väg att hjälpa mej....min familj..omgivning och framför allt mitt barn....

Det finns en uppsjö av olika webb länkar....jag tog en som har fakta i bra form.....Man kan ta till sig lite och strö resten i hur olika personligheter också är.....Men en liten inblick kan jag ge er...

http://user.tninet.se/~fxg297r/nep_aspergers_syndrom.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0