Älskar min son .....

Kanske många tror att livet bara är jobbigt och fyllt av gråt, sorg ocj skrik...Ja...jo, det är så men mitt i allt detta finns ju mitt barn.Mitt älskade , underbara barn och ja...jag älskar alla min barn sååå mycket...varken mer eller mindre.Kan tyckas konstigt men så är det...=))
Min lille son...mitt livs underverk, lär mej varje dag något nytt.Han har lärt mej att vi kan inte ta för givet något...Inget i livet, mina dagar eller inte ens från minut till minut vet jag hur livet ser ut.Från vilda skrik, sparkar, spottande och kastande till så mycket kärlek, kramande och underbara leenden.Det är det som gör att jag orkar leva ....Min dotters underbara ansikte och det fina i hur hon ser livet och hela tiden delar av sig till mej med perpektiv så som om hon var 35 och inte 11......
Att jag kan anamma det som finns runt mej och tillåta mej bli ledsen, arg och endå kunna visa glädje och kärlek.Att jag tillåter min kropp att andas och ta in det som itt barn visar mej och vill ha bekräftelse i , på om och för.......Alla dagar ´består inte av skrik och hemska timmar men dom är få dom små stunderna med ro och harmoni....Men jag Älskar min son...Jag älskar mina barn.....Jag hatar min tillvaro och jag älskar min tillvaro...Livet med barn , familj och att lära oss leva med vad vi har tllsammans...Det är kärlek på högsta nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0