Mamma.....

Det bästa som hänt i mitt liv är mina barn som jag håller så kär....
Livet i sig är ju bara ett äventyr med underbar sfär....
Ialla fall om vi tar bort det jobbiga och elaka som andra gör....
Så har vi ju det bästa i familje livets favör....
Att vakna varje dag och se mina barn, kika i album och undras över det mirakel som skett....
Då blir jag stolt, stolt över att jag varit delaktg i detta och att jag lät dom se livet brett....
Som Mamma och vän finns jag alltid kvar....
Dom är ju det käraste, underbaraste och lvs förverkligande jag har....
När lvet är tungt och dagar svår....Tänker jag på alla dessa år.....
Hur ni varit små i mina armar och jag er bar.....Minnen kan ingen ta, dom har jag kvar....
Hur ni smekt min kind och jag smekte er detsamma......
Orden i mitt huvud när ni sa....:Jag Älskar dej min Mamma!

Kommentarer
Postat av: Thereze

Jag säger det fortfarande och jag menar det lika väl! JAG ÄLSKAR DIG MAMMA

2010-08-31 @ 21:15:22
URL: http://babythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0