En dag till tar slut...

Satte mej i soffan , efter jag nattat lilleman..som somnat helt utmattad igen.
Hade en trevlig kväll med en granne som kom och drack kaffe med mej/oss i trädgården.
Himlen sprack upp och blev blå, parasollen var skön att sitta under och grannar grillade...andra grannar kom hem igen efter semester...Jaa...det var riktigt mysigt.
Fast om min kära granne tyckte det vet jag inte riktigt...=))Men hon satt snällt kvar och blev utsatt för en det ena än det andra av min son.....Jag drack mitt kaffe och åt vinbärs kakan jag gjort, i lugn och ro...=))medan hon spelade fotboll..hade sonen upp i ansiktet....fick jaga sniglar....titta på medans lilleman hoppade studsmatta och ...ja...hihi..för mej var det ok...Hon satt snällt kvar i nästan 2 timmar .
Mina reflektioner av den här dagen är ju ganska ok...om jag drar en parentes för det stycket då vi handlade dricks vatten på ICA...alla överlevde.
Har satt på Te vatten nu och tagit en stor bit av en choklad kaka som jag haft länge i skåpet...tänt ljusen och tänker på mina andra barn, som inte är hemma just nu.
Snäckor som jag plockat vid havet har jag putsat till och dekorerat i krukor....
Doften ute är en blandning av fukt, sommar och gräs.Lite varmt men endå inte....Undrar om sommaren nått sitt slut? En dag till i mitt liv tar slut och jag är ganska nöjd och lycklig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0